Κόστος Μεταφορικών
Έξοδα αποστολής – Τρόποι Παράδοσης
1. ΕΛΛΑΔΑ
Οι αποστολές εντός Ελλάδος πραγματοποιούνται με την εταιρεία ΕΛΤΑ Courier.
Οι παραγγελίες που καταχωρούνται τις εργάσιμες ημέρες και μέχρι τις 13:30, αποστέλλονται αυθημερόν. Ο χρόνος παράδοσης είναι 1-4 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα την περιοχή σας.
2. ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ (ΜΙΚΡΟΥ ΟΓΚΟΥ)
Τα έξοδα αποστολής για αγορές έως 2kg είναι 3.60€ (πλην των εξόδων αντικαταβολής) για όλη την Ελληνική Επικράτεια.
Για δυσπρόσιτες περιοχές η επιβάρυνση αποστολής έως 2Kg είναι 4,30€.
Ισχύει Δωρεάν Αποστολή για αγορές από 25€ και άνω εντός Αττικής.
Τα έξοδα πληρωμής με αντικαταβολή είναι +2€ για όλες τις παραγγελίες ανεξαρτήτως ποσού.
Για αποστολές οι οποίες υπερβαίνουν τα 2 κιλά, το κόστος ανά κιλό είναι 1,13€.
3. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΕΩΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ ΓΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΕΓΑΛΟΥ ΟΓΚΟΥ
Για προϊόντα μεγάλου ογκομετρικού βάρους, υπάρχει επιπλέον χρέωση μεταφορικών.
Το ποσό της επιπλέον χρέωσης μεταφορικών υπολογίζεται σε 1,13€ για παραπάνω από 2 κιλά.
4. ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Με τον όρο Διαθεσιμότητα εννοούμε το χρόνο που θα μεσολαβήσει από την αποστολή της παραγγελίας σας έως την ώρα που η παραγγελία σας θα παραληφθεί.
Θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας αν κάποια είδη από την παραγγελία σας δεν είναι διαθέσιμα.
Υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις που ενδέχεται να έχει εξαντληθεί το απόθεμα. Επίσης, υπάρχουν νέα προϊόντα που έχουν ανακοινωθεί από τον κατασκευαστή, έχουν παραγγελθεί από εμάς και αναμένονται.
Όλες οι παραγγελίες που καταχωρούνται τις εργάσιμες ημέρες και μέχρι τις 13:30 αποστέλλονται αυθημερόν. Οι παραγγελίες που θα δοθούν από Σάββατο μεσημέρι έως και Κυριακή βράδυ εκτελούνται από Δευτέρα μεσημέρι. Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας είναι από 1-4 εργάσιμες ημέρες ανάλογα με τη περιοχή παράδοσης.
5. ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΙΑ
Αν σε οποιαδήποτε περίπτωση για λόγους ανωτέρας βίας (όπως κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες) δεν είναι δυνατή η ολοκλήρωση παράδοσης της παραγγελίας σας εντός του προκαθορισμένου χρονικού διαστήματος, για το οποίο έχουμε δεσμευτεί, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για την καθυστέρηση.
6. ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΩΝ
Η εταιρία μας δεν έχει καμία απολύτως ευθύνη για πιθανές ζημιές οι οποίες μπορεί να προκύψουν σε πελάτες από την μη εκτέλεση κάποιας παραγγελίας. Επιπλέον το ηλεκτρονικό μας κατάστημα επιφυλάσσεται σχετικά με τον χρόνο παράδοσης των παραγγελιών στις περιπτώσεις ανωτέρας βίας ή όταν τα εμπορεύματα της παραγγελίας δεν είναι διαθέσιμα από τον αντίστοιχο προμηθευτή. Σε αυτές τις περιπτώσεις το ηλεκτρονικό μας κατάστημα φροντίζει για την ενημέρωσή σας.
7. ΔΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΑΝ
Ορισμένες φορές δέματα επιστρέφουν σε εμάς επειδή για διαφόρους λόγους δεν παραδόθηκαν. Όταν μας επιστραφεί ένα δέμα το οποίο έχει πληρωθεί ήδη, πιστώνουμε το λογαριασμό του πελάτη (μαζί με τα έξοδα αποστολής).
Ο πελάτης θα ενημερωθεί για την επιστροφή του δέματος ώστε να μας γνωστοποιήσει εάν επιθυμεί να το αποστείλουμε και πάλι. Οι πιθανοί λόγοι για τους οποίους ένα δέμα μπορεί να μην παραδοθεί είναι οι ακόλουθοι:
Λάθος διεύθυνση. Παρακαλούμε να είστε βέβαιοι και να ελέγξετε δύο φορές ότι η πλήρης διεύθυνση και τα λοιπά στοιχεία επικοινωνίας (ΤΚ, τηλέφωνο επικοινωνίας), που καταχωρείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι σωστά.
Άλλα προβλήματα της διεύθυνσης. Μερικές φορές η ετικέτα μπορεί να αλλοιωθεί κατά τη διαδικασία της μεταφοράς και να μην είναι αναγνώσιμη από το μεταφορέα. Άλλες φορές ο μεταφορέας μπορεί να αφήσει το δέμα σε λάθος διεύθυνση.